Mijn ervaring met Vinted deel 2

Toen ik mijn eerste artikel over Vinted schreef had ik niet verwacht dat er zoveel feedback op zou komen. Blijkbaar zitten heel wat mensen toch nog wel met grote vragen wat betreft deze app. Vandaar heb ik besloten om er een tweede deel aan te breien.
Overzichtelijke winkeletalage
Met mijn +200 items is het een onbegonnen werkje maar als je pas start met Vinted is deze tip een must! Probeer je items zoveel mogelijk volgens maat te plaatsen. De volgorde van je winkeletalge kan je achteraf niet meer wijzigen (zou een leuke toevoeging zijn aan de app mocht dit in de toekomst wel kunnen) en voor kopers is er niets zo vervelend als je door honderden items moet scrollen vooraleer je de juiste maat te pakken hebt. Ik merk het zelf ook bij het zoeken naar kleding dat ik vrij snel ga wegklikken als ik bij het scrollen een mik mak aan maten zie. Iedereen heeft het druk en wil zo snel mogelijk een klik voelen met een bepaalde winkeletalage dus een mooi geordende winkeletalage is een groot voordeel!
Leg de lat hoog voor jezelf
Ga je aan de slag met een grote stapel kleding? Wees dan kritisch. Zou jij dit item nog aanschaffen mocht je het in de winkeletalage zien voorbijkomen? Een winkeletalage met stuk voor stuk deftige items spreekt kopers veel meer aan dan een allegaartje met enkele mooie stukken in. Afgedragen body's, ondergoed, kleding met vlekjes op... plaats je beter niet in je winkeletalage. Die raken enerzijds niet verkocht en anderzijds doen ze afbreuk aan je etalage. Kopers scrollen door je items en haken snel af waardoor ze misschien niet je volledige etalage aflopen en net die paar mooie stuks niet opmerken....zonde toch!
Speel in op de seizoenen
De lente ligt al stilletjes aan op de loer en je merkt het in onze kledingbehoeften. Nu nog een dikke winterjas aankopen is misschien geen prioriteit meer. Speel hier ook op in en geef jouw winkeletalage af en toe een opfrissing. In putje winter ga je geen korte broeken, t-shirts en zonnehoedjes meer verkopen maar gaan kopers op zoek naar winterjassen, stevige schoenen of een warme pull. Zorg ervoor dat die items bovenaan jouw lijstje staan te pronken.
Net die items vallen het meest in het oog bij kopers! Je kan er ook voor kiezen om jouw winkeletalage beperkt te houden door bijvoorbeeld in de zomer alle winteritems eruit te halen en dan kan je die vanaf de herfst terug opladen. Heel veel kopers gaan bij hun zoektocht namelijk op zoek naar de items die het laatst werden opgeladen want hier zitten de echte pareltjes tussen :-).
Leg een voorraad dozen in
Als je al deze tips goed opvolgt en jouw winkeltje loopt vlot dan zal je regelmatig pakjes mogen versturen. Leg dus alvast een voorraad doosjes aan. Ideaal hiervoor zijn de doosjes van Bol.com of van Bpost zelf. Kopers vinden het heel leuk als hun pakket mooi verpakt bij hen aankomt. In geval van nood kan je werken met plastic winkeltassen maar het oogt toch altijd wat netter in een doos. Als je zelf items aankoopt op Vinted kan je de dozen ook recuperen uiteraard. Steek er een leuk kaartje bij of een persoonlijke nota om het net dat tikkeltje meer te geven :-). Hoe tevredener de klant, hoe mooier de reviews.
Ook als koper zelf zijn er heel wat tips en tricks. Indien jullie hier graag wat meer over willen lezen, laat gerust een berichtje hieronder na en ik maak er werk van!
Stuur me gerust jullie vragen door en ik probeer deze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Veel succes!
Naar overzicht blog
32 reacties
Ik heb met grote interesse al je artikelen en al je beantwoorde vragen gelezen, wow! Één vraag zag ik nog niet beantwoord: waarom heeft Vinted soms de verzendkosten op €0,- staan?
Heyla Evelyn, Dank je wel! Ik kreeg deze vraag al zoveel keer binnen :-D en ik moet helaas zeggen dat ik, tot op vandaag, ook niet weet wat de reden is. Moet ergens een fout zijn in het systeem van Vinted. Ik las bij veel leden wel dat het artikel gewoon netjes aankomt dus ik zou het er wel op wagen. Doe het misschien wel niet met heel dure items maar dat doe ik sowieso niet echt met Vinted. Veel succes!
Hallo, ik heb geen printer, ik weet via bpost dat je nu labels kunt kopen en dat ze het daar dan uitprinten en scannen. Doet monderial dit ook al? Mensen vinden verzenden via bpost te duur. Maar jammer genoeg voor mij de enige optie om toch iets te kunnen verzenden. Ik heb gelezen op de site van monderial dat ze dit nu ook doen, kan je u monderial ticket ook laten uitprinten op een postpunt? Groetjes.
Hallo Wendy, Bij mijn weten was dat niet mogelijk bij Mondial Relay maar ik zag via hun website dat ze die dienst nu wel aanbieden. Via deze link kan je alle informatie terugvinden: https://www.mondialrelay.be/nl-be/pakje-verzenden/de-afdrukdienst-in-afhaalpunten
Hoi, nvraag, kan ik nog een review geven nadat ik het eerdere verwijderd heb?
Hallo Nadine, Het spijt me maar hiermee kan ik je niet verder helpen. Heb zelf nog nooit een review verwijderd dus weet niet of er dan nog eentje geplaatst kan worden nadien.
Hallo,ik heb een artikel verkocht inclusief verzendkosten.Hoe en wat moet ik dan doen.Het pakje zou opgestuurd moeten worden naar Nederland. Mvg Francesca
Hallo Francesca, In het gespreksscherm zal je nu kunnen kiezen voor de optie verzendlabel afdrukken. Dit label kan je kleven op de verpakking en binnenbrengen bij het verzendpunt. Welke dat is hangt af van de gekozen dienst maar zou ook op het verzendlabel moeten staan. Groetjes, Xiana
Ik heb laatst een pakket verstuurd via postnl, waar je dus zelf de track and trace aan vinted doorgeeft. Nu heb ik 1 nummer te weinig ingevuld waardoor het lijkt alsof er geen pakje is. Op de postnl site zie ik dat t pakje al bezorgd is. Nu heb ik de koper gevraagd om het pakje te markeren als ontvangen. Helaas is de koper niet meer online gekomen. Ben ik nu de kosten van verzendlabel kwijt plus wat ik zou verdienen aan de kleding die ik heb verstuurd?
Hallo Lara, De koper heeft een aantal dagen de tijd om het pakje als ontvangen te markeren. Als dit niet zou gebeuren dan zal Vinted het pakje automatisch als ontvangen markeren en zal het geld worden overgemaakt. Fijne avond. Groetjes
Hoi, ik heb een vraag hoe komt het geld vannuit 'de portemenee' op mijn bankrekening. Groet Astrid
Dag Astrid, Als u doorklikt naar mijn portemonnee dan kan u daar kiezen voor uitbetaling op bankrekening. Fijne avond.
Vraagje: vorige keer gaf ik m’n pakjes af bij Mondial en kreeg ik bijna direct de bevestigingen door per mail en op Vinted. Een papieren bewijsje krijg je niet, bij DHL wel. Nu gaf ik deze middag twee pakjes af, waar ik nu 5u later nog geen bevestiging van heb. Wel vervelend, want de koper denkt nu dat het pakje nog niet eens verzonden werd en daar staat ook een termijn op. Komt dit bv goed bij ophaling door Mondial busje? Zij scannen wrs ook nog keer toch? Wringt wel, je geeft iets af en je moet erop ‘vertrouwen’ dat ze het scannen en verzenden. Wat doe je dan, hoe bewijs je nu zoiets?
Goedenavond, Bij mijn afgiftepunt worden de pakjes onmiddellijk gescand bij het afgeven. Je kan ook altijd een bewijs van afgifte vragen om zeker te zijn. Als zij de pakjes nog niet hebben ingescand zal er inderdaad nog geen bevestiging binnen zijn. Ik heb persoonlijk nog nooit geen problemen gehad dat pakjes niet aankwamen maar als je zeker wil zijn kan je vragen om een bewijsje volgende keer je een pakje afgeeft. Fijne avond. Xiana
Hallo ! Mijn gekochte Vinted pakjes komen op een afhaalpunt aan dat vrij ver van mijn woonplaats ligt terwijl ik een afhaalpunt achter de hoek heb . Hoe kan ik dat aanpassen ?
Goedenavond Gerd, Als u een item gaat aankopen, dan zal u eerst terechtkomen op het betaalscherm. Hier kan u het ophaalpunt wijzigen naar het punt van uw keuze. Fijne avond. Xiana
Hallo, hoe kan ik een zelf geplaatst artikel verwijderen. Er wordt aangegeven ga naar mijn artikelen, druk op de 3 puntjes en verwijder, maar kan nergens in de app dat vinden waardat verborgen zit. Weet iemand hie het werkt? Alvast bedankt
Goedenavond Sandra, U gaat hiervoor naar uw profiel en klikt het item dat u wil verwijderen open. Nu ziet u in de rechterbovenhoek de drie puntjes waar u de optie verwijderen hebt. Fijne avond.
Goedemorgen Ik ben nieuw op vindet Heb veel gekocht dat ging goed maar nu wil ik zelf iets verkopen maar zie ik op Verzenden GEEN POST.NL erbij staan Ook niet bij verzendopties Hoe krijg ik die erbij Vr Wil
Goedenavond, Verzendopties zijn afhankelijk van land van afkomst. Kijk best even op deze link om te zien welke opties mogelijk zijn: https://www.vinted.be/help/755?access_channel=hc_topics Met PostNL heb ik jammer genoeg zelf geen ervaring. Ik verstuur de pakjes hoofdzakelijk via Mondial Relay. Fijne avond, Xiana
Hallo Ik ben nieuw op vinted. Wat zijn jouw ervaringen met kopers uit Frankrijk? Moeten zij meer verzendkosten betalen? Gaat het voor de rest helemaal hetzelfde qua verpakking en verzendlabel? Alvast bedankt!
Hallo Agnes, Ik koop en verkoop regelmatig items bij kopers uit Frankrijk en dat verloopt altijd zeer vlot. Werking is net hetzelfde en ook verzendkosten liggen gelijk. Item kan misschien net iets langer onderweg zijn dan iets uit België voorbeeld maar dan nog verloopt het zeer vlot. Veel succes!
Hoihoi, Ik heb iets verkocht en de koper heeft post nl al verzender gekozen. Nu heb ik dit 2 keer gehad en allebei de keren bij verzend instructies staat dat ik zelf een verzend label moet kopen? Terwijl de koopster zelf al heeft betaald aan post NL? Weet u misschien hoe dit werkt Groetjes macy
Dag Macy, De verzendkosten zijn altijd voor de koper. Ik heb zelf nog niet via Post NL gewerkt dus kan niet uit ervaring spreken maar zie op de website van Vinted dat hier ook de verzendkosten voor de koper zijn. Je neemt best even contact op met Vinted mocht het probleem zich blijven voordoen. Fijne avond.
Hoi, Ik heb op vinted verschillende kledingstukken in een bundel verkocht. Echter krijg ik de kledingstukken nu niet verwijderd. De koper heeft al aangegeven dat het ontvangen is en goedgekeurd. Geld heb ik ook al op mijn rekening. Dus hele bestelling is afgerond. Echter kan ik niet rechts bovenin bij de 3 puntjes de advertenties verwijderen. Ik krijg überhaupt de puntjes nog niet eens te zien. Weet jij hoe ik de advertenties kan verwijderen? Groeten Natascha
Hallo Natascha, Dit is wel heel vreemd. Als een item verkocht is dan verdwijnt het automatisch uit jouw gepubliceerde items. Je neemt best even contact op met de helpdesk van Vinted zodat ze dit kunnen nakijken. Vriendelijke groeten, Xiana
Beste Ik heb een paar zaken besteld op vinted maar moest hier geen postkantoor aanduiden, staat dit automatisch ingesteld? Ik kan het mij niet herinneren of ik dit bij mij vorige aankoop heb moeten doen
Goedenavond, De bestelling zal aankomen op locatie van waar je je eerste pakje bent gaan ophalen. Als je het niet automatisch aanpast dan blijft Vinted diezelfde locatie aanhouden. Vriendelijke groeten,
Hallo, Hoe lang heeft een koper de tijd om zijn aangekocht item af te halen in zijn afhaalpunt?
Dag Anne, Dat is een 7-tal dagen dacht ik. Hangt ook wat af van het afhaalpunt zelf. Mijn afhaalpunt is vrij soepel en ze kennen me ook al een beetje en houden het pakje dan wat langer bij mocht het al eens voorvallen dat ik wat later ben. Fijne avond. Xiana
Ik heb zelf geen printer hoe kan ik toch iets verzenden met dhl (durf nu niets te koop te zetten)
Hallo Wilma, Om te verzenden via Vinted is helaas altijd een verzendlabel nodig. Die verzendlabel moet worden aangebracht op het te verzenden pakket. Zonder printer zal het dus moeilijk gaan worden. Kan je eventueel bij iemand anders even snel printen of bij een kopiecenter? Fijn weekend.
Hallo, Hoe vermijd ik dat er een bod kan gedaan worden? Ik heb dat al bij andere verkopers gezien dat die knop er niet staat. Ik heb mijn artikelen al scherp geprijsd waardoor ik niet bereid ben een lager bod te accepteren. Kan ik dat ergens standaard vast zetten?
Hallo Nikki, Vermijden dat ze een bod doen is niet mogelijk. Als de koper op bericht sturen drukt zal die alsnog de optie krijgen om een bod te doen. Je kan wel in jouw advertentie aangeven dat je werkt met vaste prijzen. Veel succes met de verkoop! Groetjes,
hallo, Ik heb een prachtige tas verkocht ,waarop ik onmiddellijk 5 mensen hem wilden en door een fout 2 mensen hadden betaald ,dus ben ik zo eerlijk geweest ondanks de andere koper meer wilde betalen het aan de eerste te geven ,heb ik daar spijt van gehad ,ze geeft eerst 2 dagen aan een stuk mij eindelijk gestalkt met vragen , het kon echt niet meer heb ze allemaal bewaard ,dan ontv ze mijn item en beginnen de problemen maar echt ,begint ze over een klein plekje in de handtas ,en dat er aan de zijkant een zeer piepklein draadje los is en dat de tas stinkt en daarna beweerde ze naar schimmel , en probeer ze van de prijs af te doen ,dan zeg ik omdat ze niet ophoudt met smsen te zenden dat ok is, dan moet ik eerst die 50 euro terugzenden ,voor ze op akkoord drukt ,maar dat wil ik niet want ben ik voorelfde geld ze kwijt ,ik zeg haar zend hem gewoon terug want ik zal hem zeker kunnen verkopen aan iemand anders , dreigt ze hem alleen mij terug te zenden als ik de retourkosten betaal ,maar kan zoiets wel ik zou dus 40 euro verzendkosten moeten betalen voor en zal verlies aan die tas doen ,ik wil gerust de foutjes die zij opnoem foto's kunnen tonenomdat die echt met de loep genomen zijn ,je kan toch niet verwachten dat een tas die normaal dubbel kost met bewijs van echtheid ,en echt als je die tas zou zien bijna als nieuw is maar het is en blijft een 2dehands dus is het toch normaal dat het niet als een nieuwe uit de winkel komt ,ik ben er echt niet goed van ze blijft maar sms sturen met dat er van alles aan scheelt maar wil hem niet terugsturen ,wat zijn mijn rechten ? mvg Gisele
Goedemorgen Gisèle, Wat een naar verhaal natuurlijk. Normaal kan een item niet tweemaal verkocht worden. Van zodra item het item koopt verdwijnt het uit jouw "etalage" dus ik weet niet wat hier mislopen zou zijn. Bij het ontvangen van de handtas moest de koper aangeven of zij tevreden is met de aankoop of als er zich een probleem heeft voorgedaan. Als ze aangeeft dat er zich een probleem heeft voorgedaan dan zal Vinted haar bedrag bevriezen voor een bepaalde periode, tot jullie onderling een akkoord gevonden hebben. Als dit niet lukt dan kan zij bij Vinted te rade gaan om haar bedrag terug te eisen. Vinted zal bewijsmaterialen opvragen en als zij akkoord gaan met haar klacht dan zullen zij haar het geld terugstorten. Als u ervan overtuigd ben dat zij de correcte prijs betaalde en het item in goede conditie was dan hoeft u helemaal niets te doen. Zij kan u hoogstwaarschijnlijk wel een negatieve review geven maar dan kan u hierop ook wederwoord geven. Ik hoop dat jullie beiden een oplossing kunnen vinden. Fijn weekend.
Hoii, ik bracht gisteren een pakketje die ik verkocht binnen in een afhaalpunt van mondial. Dit is op de app echter nog steeds niet aangegeven als verzonden. Ik meen echter wel dat die mevrouw dit gescand had. Hebt u dit al voorgehad en kan ik hier iets aan doen? Ik maak me wel erge zorgen :(. Alvast bedankt voor potentieel advies :)
Hallo Kim. Bij mij wijzigt de status vrij snel in de app. Na een kwartiertje krijg ik al melding dat het pakket werd verzonden. Bent u zeker dat het pakket werd gescand? Moest u aftekenen? Wacht misschien vandaag nog even af en anders zou ik even bellen naar het afhaalpunt. Fijne dag!
Hoi, ik heb een vraag, vorige week kreeg ik een melding dat ze me van commerciële intent verdachten en dat ze daarom mijn artikelen eraf hadden gehaald. ( ik verkocht sieraden die ik zelf gemaakt heb.) Na wat vragen en uitleg, dat ik gewoon een vaste baan heb, dat ik niet probeer een vast inkomen te genereren. Heb ik wat andere reeds gedragen items erop gezet, want dat mag wel. Er stonden misschien 15 items op. Nu hebben ze me toch voor een week geschorst. Hoe kan ik bewijzen dat ik niet op zoek ben naar een vast inkomen. Er zijn heel veel leden die hetzelfde doen als ik. Waarom ben ik eruit gepikt. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb weer een bericht gestuurd, maar communicatie gaat erg moeizaam. Misschien kun jij me helpen? Groetjes Anne
Hallo Anne, Wat vervelend. Ik bekeek even hun algemene voorwaarden en zie inderdaad dat ze wel strikt zijn op de verkoop van items die in hun ogen voor commerciële doeleinden verkocht worden. Uiteraard wil iedereen die op Vinted actief is op één of andere manier wel een centje bijverdienen dus het kan langs twee kanten bekeken worden. Ik zie dat ze vallen over veel items die als nieuw zijnde worden verkocht en items die niet voor eigen gebruik werden gekocht maar de bedoeling hebben om doorverkocht te worden. Jammer genoeg kan ik hier zelf niet meer advies over geven. We zijn jammer genoeg afhankelijk van hun manier van werken en als zij niet akkoord gaan met de te koop aangeboden items zal u die moeten eraf halen. Misschien kan u ze in de etalage plaatsen samen met kledij en dan bij de advertentie noteren dat de juwelen apart ook kunnen gekocht worden. Veel succes nog!
Hallo, kan je als verkoper zelf de track and trace volgen? Groetjes
Goedemorgen, Dat kan idd. Als je teruggaat naar jouw bericht met de koper kan je klikken op pakket volgen. Je krijgt ook een melding als je pakket is aangekomen. Vriendelijke groeten.
Hoi Ik wil een artikel terugsturen naar de koper. Kan dit met dezelfde koerierdienst? Vraag ik enkel aan de koper het adres van een afhaalpunt of welk is de meest voordelige manier aangezien de kosten voor de verkoper zijn? Hoe maak ik een verzendlabel (vinted voorziet dit niet bij retourzendingen) alvast bedankt voor je reactie! ?
Goedemorgen Monique, In eerste instantie is het belangrijk om weten wat de reden is van retour. Is het artikel niet zoals beschreven, zijn er vlekken of is er ergens iets mis mee? Klik dan op de knop ' ik heb een probleem ' die je kan terugvinden in jouw gesprek met de verkoper. Hierdoor zal jouw betaling in wacht komen te staan terwijl je een akkoord bereikt met de verkoper. Je kan dan met de verkoper tot een overeenkomst komen. Verzending gebeurt volledig op eigen initiatief dus er is geen mogelijkheid om via Vinted een verzendlabel te maken. Als er bewijs is dat het artikel niet zoals beschrijving aangekomen is en de verkoper gaat niet akkoord met jouw eisen dan kan je via de 'help' knop de hulp van Vinted inschakelen. Veel succes!
Hallo, Dankjewel voor de duidelijke intro in Vinted. Vandaag mijn eerste items gepost en meteen al iets verkocht . Maar wat doe je wanneer je merkt dat mensen je artikelS als ‘Favoriet’? Hoe reageer je daarop? Wat zeg je? Wat zeg je niet? Alvast bedankt voor de tips!
Goedenavond Hilde, Als ze jouw artikel als favoriet aanduiden dan is er eigenlijk grote interesse in die items. Er is nog twijfel om aan te kopen door eventueel prijs of de koper is op zoek naar meerdere items zodat een bundel kan worden gemaakt. Je kan altijd even een bericht sturen naar de geïnteresseerde koper met daarin een interessant bod of even polsen naar welke items zo nog verder op zoek gaan. Het is vrijblijvend maar beleefd naar de potentiële koper toe en haalt hen misschien over de streep om alsnog te kopen. Veel succes!
Ik ben nieuw En heb 2 kledingstukken verkocht. Ik heb nog nooit zelf een pakket opgestuurd en weet dus niet waar ik de labels moet plakken. Plak ik die beide op de doos?
Hallo Myriam, Er zijn twee stukken. Het stuk met de barcode moet op de doos en dan zit er een dubbeltje onder de stippellijn en die mag in de doos zelf. Veel succes!
Bedankt! Gebeurt het veel dat mensen hun zending niet markeren als ontvangen en je zo je geld niet krijgt? Ik lees ook veel dat het niet lukt om je portemonnee uit te laten betalen, heb je hier ervaring mee?
Hallo Noeza. De koper krijgt telkens twee weken de tijd om de zending te markeren als ontvangen. Doen ze dit niet na die termijn dan zal Vinted de verkoop automatisch goedkeuren. Ik heb mijn portemonnee nog niet laten uitbetalen oeps....gebruik het telkens opnieuw voor nieuwe aankopen :).
Hoii, ik ben nieuw op Vinted en heb nu 3 kopers gehad. Nou valt me op dat maar bij 1 verzendmethode (homerr) mijn adres niet vermeldt staat. Is het wel veilig om mijn eigen adres mee te sturen ? Ik heb het liever niet kan dit aangepast worden?
Dag Noeza. Klopt inderdaad was mij ook al opgevallen maar ik kan je hierin jammer genoeg niet verder helpen. Ik vermoed dat ze dit doen om pakjes retour te kunnen sturen mochten er zich problemen voordoen.
Hallo, ik heb voor de eerste keer een aantal kledingstukken op Vinted gezet. Ik heb een koper voor een pyama maar die wil hem komen ophalen. Kan dat via Vinted? Carla
Dag Carla, Ja hoor dat kan perfect. Vriendelijke groeten
Mensen hebben zoekertje bewaard als favoriet . Moet je daarop reageren ? ?
Dat hoeft niet. Je kan hen bv wel een bod doen mocht je hiervoor openstaan. Groetjes
Hallo, ik heb voor de eerste keer een aantal kledingstukken op Vinted gezet. Ik heb een koper voor een pyama maar die wil hem komen ophalen. Kan dat via Vinted? Carla
Dag Carla. Dat kan hoor maar dan verkoop je het item rechtstreeks aan de koper. Je kan dan je artikel verwijderen uit je online kleerkast en aangeven dat het verkocht werd. Groetjes en fijne avond.
Na ee 2 de aankoop gedaan te hebben, gaat betalen dan automatisch van uw rekening of creditkaart ? Daar et bij mij tweede aankoop geen betaling bijstaat.
Vinted zal idd bij een aankoop checken of er nog geld op uw "portemonnee" staat door een vroegere verkoop op de site. Als er geen opgespaard geld is zullen zij automatisch aanrekenen op uw kredietkaart. Deze zal je gekoppeld hebben aan jouw account bij de eerste transactie. Groetjes
Hallo, ik heb juist een kleedje verkocht op Vinted. Ze heeft gekozen voor Bpost, nu was mijn vraag of ik het zo kan versturen door langs de post te gaan of moet ik echt het parcel label bestellen online . Ik kan niet niks afdrukken thuis . Groetjes
Dag Tamara, Normaal zou je een verzendlabel moeten ontvangen in de inbox want koper betaalt de verzendkosten. Als je nu zelf nog een verzendlabel gaat aanmaken krijg jij anders nog eens persoonlijk de verzendkost. Groetjes
Hallo Pitoe, wat fijn dat jij jouw ervaring wilt delen! Als nieuwkomer heb ik al veel items op Vinted gezet maar bij de laatste 5 items krijg ik steeds de melding niet gepubliceerd, bewerking voltooien. Hoe ik het ook probeer het lukt mij niet om nieuwe items te plaatsen. Dus mijn vraag is: weet jij hoe dit komt??? Vriendelijke groet, Leonny
Bedankt Leonny! De items staan zichtbaar voor jou of kan je ze volledig niet terugvinden? Sta je soms in vakantiemodus of staan de items verborgen?